Sunday, November 28, 2010

J.U.T.A.W.A.N dalam masa 30 hari sahaja, serius bakal jutawan sahaja!!!sila baca

Bulan lepas,ada seseorang ini diajak mendengar satu presentation MLM. Apa yang aku agak berlaku pada seseorang itu, biasalah MLM ..tepuk! tepuk!tepuk bahu,tepuk meja,tepuk duit,tepuk poket,... Anda Hebat!Anda boleh memiliki kereta sendiri dengan mencuri wang downline anda ribuan ringgit..... Jadi jutawan mudah dengan teknik duplikasi sahaja.

Istilah yang terkenal dengan "cari orang,upline,downline,multi level marketing,member get member dll"
Program-program ini berlonggok di Malaysia,tambahan lagi macam cendawan tumbuh selepas hujan. Program yang terkenal dengan slogan Jadilah Yang Terawal, bukan yang terakhir lah....Anda mampu mengubahnya,jana income anda sendiri,jom kumpulkan duit raya anda sekarang dan banyak lagi.

Kononnya dapat mengatasi masalah kewangan anda,padahal hakikatnya akan membebani kewangan anda lagi...tak percaya?cubalah....yang untungnya upline...yang ruginya downline....Bukankah setiap urusan itu pasti ada orang yang untung dan orang yang rugi???

Taja seorang dapat RM10 lah,RM20 lah,RM30 lah...paling tak dapat di terima akal,join RM1,000....duit lebur,yang ada cuma upline dapat RM500,RM500 lagi dapat kat company,untung atas angin...
Kalau nak  untung banyak,kena taja banyak,macam2lah...

No comments:

Post a Comment