Friday, June 24, 2011

boredem!!!!

hoho..boring aku time ni wehhh!!!
but nak outing lazy giler2..so duk rumah je la aku pandai
hahahax..:) tp bagus jugak still at home cmni kan3..
*gud girl* kihkih.

boredom ku dah tahap gabang.
to be cool btw,,hakhak cesssss!! 
keperasaan betul aku ni..hwaaaaa 

                                                                          boring face

like that?? hahaha tu la muka orang tengah boring
wakakakaka..boring2 keja nya suka benor sleepy.....
if petang je aku tidor..if tidor je petang!! 
haaaaaaa
dh jadi tabiat aku dh ni.....



wah2.kan dh cakap.aku ni kuat tidur.weeeee:)



Tapi tido pun boring jugakk.. 
alih2.bangun tido pening kepala terus rasa nak marah org je
kejenya..hishhhhh.xboleh cmni ni,,
i want ceria2. hepy.kahkahkah..

n then sampi disini dulu la aku bercoretan kt
sini.hihihi..
if ada masa saya berblog lagi yeeee. (pura2 xda masa)
hahahaha..:D









No comments:

Post a Comment